Alla inlägg den 16 december 2017

Av caritha svensson - 16 december 2017 18:15

Det är inte varje dag man gör en bilvärdering

 

Jag har precis gjort en bil värdering på nätet och jag blev inte positivt överraskad direkt. Jag är faktiskt väldigt besviken. Jag vet ju om att bilen sjunker i värde med åren men jag trodde i alla fall att jag skulle få lite pengar för bilen men som det är nu så vet jag inte ens om det är värt att sälja bilen. Jag kan lika gärna ha kvar den tills det är dags att skicka den till bilskroten. Vi har haft en fint tid tillsammans men nu är det kanske så att bilen är inne på sista versen och det är bara att acceptera. 


 

Kanske inte riktigt så illa men min bil börjar bli riktigt sliten


Jag vet inte riktigt vilken bil jag ska köpa när det är dags att skrota min nuvarande bil. Jag är lite sugen på att köpa en ny bil redan nu och det skulle jag ha gjort om jag hade fått lite mer pengar för den bilen som jag åker runt med nu. Det är nästan lite pinsamt att åka fortfarande åka runt med min gamla bil för den ser rätt så sliten ut om jag ska vara helt ärlig. Det ä nog dags att köpa en ny bil eller så kanske det går att piffa upp bilen lite så att den i alla fall ser ok ut tills det är dags att åka till skrottippen med den.


Om man funderar på att värdera bil eller om man vill veta vad en begagnad bil är värd så kan man göra det här: Bil värdering begagnade bilar - Värdera Bil




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards